De Kangatek Go Bandolier Sling een nieuw type Mens Purse .. Thats Not A Purse

Dus ik onlangs struikelde over een zeer koele unieke product genaamd de Kangatek Go Bandolier Sling. Geen modeaccessoire hoewel niet helemaal een rugzak ofwel dit is een coole nieuwe vier pocket sling gedragen over het hele lichaam om alles wat u anders zou houden in je zakken houden.

De Kangatek Go Bandolier Sling is een vier pocket neopreen sling die wordt gebruikt om items die u anders kan dragen in je zakken te dragen. Als je mijn blog en hubs u waarschijnlijk weet dat ik ben geobsedeerd met rugzakken, messenger bags lezen, en de mens zakkenalle soorten.

Hoe vaak al heb je jezelf de uitvoering rond een full-size rugzak of een tas dat is 90% leeg. Je draagt ​​rond deze grote zak en alles wat je binnen hebt is een telefoon oplader, je portemonnee, en een candy bar.Dit is waar de Kangatek Go Bandolier Sling van pas komt.

Het wordt aangekondigd als een quad pocket neopreen tas om je sleutels, geld, en draagbare technologie apparaten te houden. Het neopreen materiaal was een perfecte keuze als het is waterafstotend en biedt ook een aantal padding en bescherming voor apparaten zoals uw telefoon, kleine android tabletof mp3-speler of iPod.

Twee concurrenten van de Kangatek Go Bandolier Sling zou de Crosspaq en de Runnur zijn. Die beide hazen aanzienlijk duurder dan de Kangatek Sling. Het ontwerp en de functionaliteit van de Runnur was niet wat ik zocht. De Crosspaq leverde pak mijn aandachten ik kan zelfs zeggen dat het een superieur product op de Kangatek Sling echter de Kangatek Sling in het zwart komt op ongeveer $ 22 waar als de Crosspaq komt op $ 45. Er waren ook niet bijna net zoveel reviews en / of video's van de Crosspaqom mij een goed genoeg idee van of dit product past bij mijn behoeften. De bedrijven website Crosspaq is ook naar beneden waardoor ik op zoek naar meer foto's of aanvullende informatie.

Sommigen gebruiken deze tas voor geocaching en uitvoering rond al hun noodzakelijke items, sommigen gebruiken het om te fietsen, terwijl anderen het gebruiken om te wandelen. Het is een perfecte tas voor actieve mensen die veel onderweg als alles wat je dragen is goed in balans bij de zakken. Desling zal gemakkelijk dragen een mp3-speler, telefoon, portemonnee, en zelfs een fles water als je uit voor een wandeling, lopen, wandelen of fietsen. Heck, ik heb zelfs gezien een YouTube-video van een stuntman doen roundhousesoort spins en flips terwijl het dragen van de tas. Deze tas is niet alleen voor degenen die een actief leven echter, is dit ook een grote EDC of dagelijks draagtas te voeren rond kleinere items, en het zal geen vervanging voor een laptop tas of messengertas echter.

Wat betreft het uiterlijk, het komt in een verscheidenheid van kleuren. Zou ik stoppen kort van noemde het een mode-accessoire of zelfs in de mode, maar het is laag profiel en niet trekken te veel aandacht. Het kan ook onder een gedragen wordenjas.

Als voor de zakken van de eerste bovenste zak is groot voor een telefoon of mp3-speler. Er is eigenlijk een gat of rubberen ring voor snoer van je hoofdtelefoon te schuiven door zodat je telefoon kan worden beschermd in het neopreen zak, terwijl de koptelefoon komen viahet gat, zodat u kunt luisteren naar uw muziek. Deze pocket past gemakkelijk een iphone. Mijn enige klacht die relatief gering is dat de zak is een beetje klein voor een aantal van de nieuwere grotere telefoons raken van de markt. Ik heb een HTC Evo enMijn telefoon past relatief gemakkelijk in de zak. De ene gebied een probleem soort rijst is wanneer u probeert een hoofdtelefoonaansluiting aansluiten op de bovenkant van de telefoon is het een strakke pasvorm voor mijn telefoon om te passen in de zak met een hoofdtelefoonaansluiting bevestigd.Het past, maar het is een lichte druk. Met een nieuwere grotere telefoon zoals de Samsung Galaxy S3, moet u wellicht een harde tijd de montage van de telefoon in deze pocket alleen al, laat staan ​​met een hoofdtelefoonaansluiting bevestigd.

De tweede zak weer naar beneden is een kleinere zak. Perfect voor het houden van een portemonnee of geld clip en je autosleutels. Ik heb een kleine klacht over deze zak ook. De pocket is een beetje klein, of op zijn minst een beetje smal. Momenteel ben ik het dragen van een Money Money Clip Clamp in tegenstelling tot een portemonnee, maar mijn oude bi-voudige portemonnee zou hebben een moeilijke tijd knijpen in die zak. Als u van plan over het gebruik van deze zak als een portemonnee houder, zou ik adviserenhet hebben van een tri fold portemonnee en het niet hebben van het te overvolle als je verwacht dat het past. Deze pocket hoeft niet per se om uw portemonnee wel te houden. Deze bovenste twee zakken zijn ideaal voor het vervoer van items die u eenvoudig toegang tot als deze zakken willen zitten rechtsup op je borst en niet eisen dat u de tas passen om ze te openen.

De onderste twee zakken zijn de langere en grotere zakken. Deze zakken kunnen heel wat items te houden en zijn zelfs groot genoeg om een ​​standaard formaat fles water te houden als je gebruik maakt van de zak voor iets actiefs te doen en willen om gehydrateerd te blijven.Ik heb geen klachten echter gewoon om kritiek op het ontwerp een beetje zou ik zeggen twee grote zakken is misschien niet nodig. Persoonlijk zou ik kiezen voor een grote zak en met het tweede grote zak opgedeeld in verschillende kleinere vakken aan.Ik persoonlijk zou ook graag als een van deze zakken waren groot genoeg om een ​​standaard formaat envelop voeren zo vaak ik om mijn mail rond met mij om rekeningen te betalen of verzorgen van dingen terwijl uit boodschappen doen. De twee grotere zakken zijn beidete smal om een ​​envelop tegemoet.

Over het algemeen Ik hou echt van dit product. Als ik naar een soortgelijk product te ontwerpen zijn er een paar veranderingen die ik zou maken zoals ik hierboven vermeld, maar ik hou van deze? Tas? En het past een bepaalde behoefte en niche die rugzakken en messenger bags gewonnen't. Deze sling zal niet dragen van uw laptop of uw tablet, maar op dagen je het dragen van een lichtere belasting is dit perfect. Ik heb ook de UTG Tactical Messenger Bag Door Leapers. Nog een kleinere man zak, maar groot genoeg om een ​​net boek of houdtablet. Dit is wat ik draag op dagen dat ik niet een full-size rugzak hoeft maar iets groter dan de Kangatek Go Bandolier Sling nodig hebben.

Ik hou van dit product, het is geweldig voor actieve mensen, mensen die veel onderweg, of zelfs reizigers zoals u al uw reisdocumenten gemakkelijk toegankelijk is, alsmede het uitvoeren van uw telefoon, portemonnee en iPod om jezelf te vermaken in het vliegtuig kunnen hebben. Als ikmoest dit product te beoordelen zou ik geef het een 7 op een schaal van 10.

Nog geen reacties.

Leave a Reply

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Предоставено от Blogger.