Buxton Palm Wallet beoordeling

De Buxton Palm Wallet was een product dat ik was niet te vertrouwd met, maar het mooie van het vakantieseizoen voor mij is dat iedereen weet om me mijn stomme producten als geschenk omdat ze weet dat ik hou van ze allemaal.

Ik kreeg het Buxton Palm Sized Wallet van een collega en in eerste instantie wist niet hoe te reageren, omdat iedereen er nieuwe Ik was op zoek naar een nieuwe portemonnee, maar het aspect dat ik het meest in een mannen portemonnee is een portemonnee en dit is echtmoeilijk te vinden.

Ik heb ook een soort van gevoel dat het kiezen van een portemonnee is een persoonlijke zaak, dus ik voorstellen dat het zou moeilijk zijn om er zeker van je echt hebt geraakt het merk bij het geven van een als een geschenk. Maar mijn verklaring dat ik hou van (haat) alles verkochtop TV geeft iemand vriendelijk genoeg om me een geschenk, voor welke reden een gratis pas. Trouwens, Buxton is een vrij bekend merk en de buxton mobiele telefoon portemonnee is een zeer populair item, zodat het redelijk zou zijn om te denken dat de palm portemonnee zou zijnvrij goed.

Het enige wat ik was echt verrast toen ik mijn buxton was dat ik nog nooit had gezien de commerciële. Mensen bij onze kleine Kerstman Exchange waren geschokt dat ik niet had gezien een palm portemonnee voor en ik voelde me als mijn status als deoffice zoals te zien op TV expert was in gevaar.

Dus het eerste wat ik deed was zoeken naar de Buxton Palm Wallet Commerciële en toen vond ik het was ik blij. Het was zo dom als een As Seen On TV commercial werd verondersteld te zijn, terwijl het maken me het gevoel dat ik had dit enorme probleem alleeneen palm portemonnee kon oplossen. Ik denk Oscar, maar ik weet zeker dat je anders voelen.

Laten we kijken naar de Buxton Palm Wallet Commercial, een lach en bekijk het product.

Dus nu heb je de commerciële en hopelijk lachte en is het tijd om echt te achterhalen wat het Buxton Palm Portefeuilles zijn allemaal over gezien. Ten eerste, begrijpen dat het verschilt van het, maar het idee van dat het een organisator portemonnee is vrijwelhetzelfde.

Ik zou graag op wijzen dat het beste deel van de infomercial werd het zien van de man zitten en pijn zijn rug omdat er een lading van contant geld opknoping uit zijn portefeuille. Dat heb ik nooit problemen gehad, maar het is bekenddat als je zit voor een lange tijd, laten we zeggen een lange autorit, moet je nooit je portemonnee in je achterzak, omdat het niet laat je hele onderrug en heupen rusten even in de stoel. Dit kan leiden tot een aantalgezondheidsproblemen als je dit toe te wijzen. Maar ik denk niet dat de buxton palm portemonnee lost dit probleem, want het is vrij omvangrijk voor portemonnee aa de mens.

Dit brengt mij bij mijn volgende punt. Zoals ik vent, zal ik toegeven dat awallet vol met rommel die ik niet nodig, maar soms heb ik geniet van het schoonmaken itout en het zien van mijn 3 jaar oude McDonald's ontvangst of het vinden van een voor listthat ik nooit doendeed. Maar wat er werkelijk gebeurt is dat als je meer dan stuffyour portemonnee, het leer rekt dus als je het schoon uit je becomeworried dat uw rijbewijs en creditcards gemakkelijk zal slipout. Dus ik zelden het ding schoon te maken.

De manier waarop de Buxton Palm Walletsare deze geconstrueerd kon nooit gebeuren. Maar als ik kijk naar het schijnt tocompel mij om meer junk vinden om in te laden en dragen meer thingsaround met mij. Dit is iets wat ik niet wil. Ik zou graagte gebruiken anorganizer portemonnee, maar ik wil echt minder spullen te houden in mijn portemonnee.

Echter, als je een man die een ton van spullen heeft ze voortdurend moeten ofyour portemonnee dan is dit een echte winnaar te nemen. Dit ding kan letterlijk holdfifty items en als je het goed gebruikt verblijft u completelyorganized. Maar als het is geladenup het is vrij groot voor een men'swallet. Dat wil niet zeggen dat het geen goed, maar voor iemand als mewho draagt ​​een licentie, 1 creditcard, een beetje geld en een eerlijke amountof verandering voor parkeermeters, het is een beetje te veel. Maar de BuxtonPalm Portefeuilles zijn geweldig voor verandering die is mijn knelpunt voor aman's portemonnee. De meesten van hen, dat vind ik erg duur, dus ik maydecide het Buxton te gebruiken.

Nu heb je misschien gemerkt dat er in de Buxton Palm Wallet Commerciële en een paar van de bovenstaande foto's, die palm portemonnee eruit ziet als een groot organisator portemonnee voor vrouwen.? Het is veel kleiner dan een traditionele organisator portemonnee en zal een heleboel dingen houden nogbespaart een enorme hoeveelheid ruimte in een tas. Ik zou denken dat het geweldig om te dragen in een klein avondtasje zolang de palm portemonnee niet geladen is om de capaciteit zou zijn.? '

Voor de prijs die ik moet denken dat dit product is een winnaar. Het is een Buxton betekent over het algemeen kwaliteit en heeft een probleem dat velen van ons last van te lossen. We moeten allemaal meer georganiseerd.? Persoonlijk ben ik dankbaar voor mijnlaatste As Seen On TV cadeau en het feit dat ik nog niet had gezien de buxton palm portefeuilles blaast me nog steeds weg, maar dit specifieke punt is een beetje te groot voor mij persoonlijk. Zoals ik al eerder zei, ik houd praktisch niets in mijn portemonnee.

Dus ik ben ervan uitgaande dat ik het dragen van slechts een paar items in mijn portemonnee is een zeldzaamheid en er mensen zijn die echt wilt kopen buxton walletsand willen weten waar. Ik ben niet zeker dat u kunt buxton palm portemonnee vinden in de winkels, omdatmijn niet zo geheime kerstman zal me niet vertellen waar hij van mij kreeg. Ik stel me voor dat hij een online besteld en gaf me de vrije een.

Dus als je nodig hebt om een ​​palm portemonnee kopen on line is de standaard deal die ik zie wordt aangeboden.

Voor9,95Plus7,95 PZal je de Buxton PalmWallet ontvangt in uw keuze van luxe zwart, bruin of rood leer en krijg een koele credit card formaat vergrootglas die past precies binnen.

Maar wacht! Er is meer!Is er niet altijd)

  • Bestel de Buxton Palm Wallet en ontvang deMagnifier Card helemaal gratis!Als u ontevreden bent, voor welke reden dan ook, stuur het terug binnen 30 dagen voor een volledige terugbetaling product.
  • Bestel direct en u ontvangt ook een tweede Buxton PalmWallet in dezelfde kleur en een 2e Magnifier Card voor gratis, - slechts bypaying $ 7,95 P
  • U kunt besluiten om bestellen tot vier Buxton Palm Portefeuilles in de colorof uw keuze, samen met vier gratis vergrootglas Kaarten, voor $ 7,95 plusP
  • U kunt ook besluiten om de Deluxe Buxton Palm Wallet inblack, bruin of rood, kopen samen met gratis Magnifier Card, voor $ 19,95 Pluss

Nou mijn Buxton Palm Wallet steunt geweldig. Dit was een product dat ik echt leuk vond, maar het lijkt steeds moeilijker te vinden zijn. Als u weet dat een plek om een ​​pick-up, laat het me weten en ik zal linken.Voor nu, is het tijd om een ​​hardere blik op de nemen, omdat het lijkt te zijn waar Buxton's focus is op weg.

Lees Andere As Seen On TV hubs zoals of.

Leave a Reply

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Предоставено от Blogger.