Buxton Cell Phone Wallet beoordeling

Buxton Cell Phone Wallet is een As Seen On TV product accessoire verdient een enthousiaste recensie. Kijk, niet alles zoals te zien op TV-producten zijn goede producten, sommige zijn het geld niet waard, en in mijn ervaring sommige niet eens werken.dus als je al op zoek naar een organisator portemonnee, en willen een mobiele telefoon portemonnee, munt portemonnee of creditcard portemonnee, Dan zul je mijn Buxton Cell Phone Wallet beoordeling.

Ten eerste, we hebben allemaal te laten gaan van het feit dat de deze telefoon portemonnee is een zoals te zien op tv-product. Er lijkt veel te veel stigma aan producten gooide naar ons op late night infomercials, maar dat is een onderwerp voor een andere keer. Maar voor nu, weet dan dat de Buxton GSM walletis een product zouden we allemaal te kopen, ongeacht wie verkoopt het.

Next, laten we vergeten voor een moment dat het een mobiele telefoon portemonnee heet. Het is echt een mobiele telefoon tas! Ik denk echt dat de mensen bij Buxton misnamed hun mobiele telefoon portemonnee omdat de naam vermindert zijn waarde. Portefeuilles zijn klein, en hoewel demobiele telefoon portemonnee uit Buxton is klein, kan het helemaal een hele zakboek vervangt. Dus ik denk dat ze het zou hebben opgeroepen de Buxton Cell Phone Purse. Maar het leuke gedeelte is dat het niet uitmaakt hoe het heet, het is functioneel.

Mijn eerste Buxton Lederen orde is de Wizard Wallet en ik vond het helemaal. Maar de mobiele telefoon portemonnee, ik bedoel mobiele telefoon portemonnee (lol) heeft veel meer beloven. Ik dacht eerst dat dit punt werd gemaakt van een soort faux materiaal,maar het is een echt lederen mobiele telefoon portemonnee waardoor het een beetje meer luxe maakt. Ik vermoedde een ander materiaal alleen vanwege het zip-up compartimenten waarin alle items in hun plaats te houden. Maar je kunt zien op de foto hierboven, het leer ziet er heelnice.

De manier waarop deze kleine mobiele telefoon portemonnee wordt georganiseerd is vrij briljant. Niet alleen biedt het een handige kleine mobiele telefoon houder, maar het maakt de traditionele volumineuze portemonnee achterhaald. Je hoeft niet meer naar uw portemonnee spullen in je tas, omdat de celtelefoon portemonnee wordt eigenlijk de portemonnee! Laten we eens een kijkje nemen op de Buxton Cell Phone Wallet commerciële om te zien wat een echte organizer portemonnee kan doen. Heb veel aandacht niet besteden aan de campy verkoopgesprek, nou ik denk dat je kunt lachen als jewillen, gewoon proberen om de eigenschappen te merken.

Nu na het bekijken van de commerciële het is gemakkelijk om te zien wat een goede organisator portemonnee is alles over. De meeste producten lijken te vallen kort van wat de Buxton Cell Phone Wallet is in staat om te leveren. Hoewel de meeste vrouw zijn vrij te gebruiken om met een portemonnee, deenige echte reden om te blijven is traditie alleen. Wanneer u met accessoires en bestel de lederen portemonnee riem kunt u de mobiele telefoon portemonnee als een traditionele tas hebt.

De Buxton fungeert als een credit card portemonnee, mobiele telefoon houder, munt portemonnee en zelfs het bezit van een MP3-speler en doet dat met efficiëntie. Ik zou zeggen dat het enige nadeel dat ik ervaring is om dingen weer op hun rechtmatige plaats. Toen ik een krediet te trekkenkaart uit de credit card portemonnee gebied, ik duw het vaak terug in het gebied waar ik mijn visitekaartjes.

Dus je bent klaar om Buxton Cell Phone Wallet Koop bent maar wat is het beste aanbod? De waarheid is dat je kunt de mobiele telefoon portemonnee te kopen van vele bronnen, maar de meeste zijn online of hellende in infomercial vorm. De waarheid van de zaak is dat de aanbiedingenzijn vrijwel hetzelfde. Degene die ik gekocht voor mijn mobiele telefoon Wallet recensie was $ 19,95 plus S

De Buxton Phone Wallet prijs die ik nu ziet geadverteerd is nog steeds een kopen krijgen een gratis aanbod, maar voor slechts $ 9,95 dat is een $ 10 besparing van de prijs die ik betaalde. Deze aanbieding is inclusief een gratis sleutelhanger zaklamp die altijd koel ongeveer 10seconden.

Hier zijn andere manieren om uw bestelling Accessorize

  • ToevoegenGarantie van twee jaarOm uw bestelling voor slechts10Meer.
  • Get a blackBuxton Leer over de Schouder OrganizerVoor slechts14,95Met gratis P
  • My Lil 'HerinneringIs een compacte digitale voice recorder die netjes past op uw sleutelhanger,Slechts $ 9,95 en gratis P

Persoonlijk heb ik niet upgraden op geen enkele manier. Achtte ik het over de schouder, maar uiteindelijk ging ik met de basis. Als je de Buxton Cell Phone Wallet of wat voor een overzicht van uw eigen toe te voegen hebt gekocht, netlaat hieronder een reactie.

Leave a Reply

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.

Предоставено от Blogger.